PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 6 | 84--86
Tytuł artykułu

Food design

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorki konsumenci, a także producenci, zwracają coraz większą uwagę na opakowania produktów spożywczych. Autorka przedstawia subiektywnie wyselekcjonowane, według niej najważniejsze z dających się zaobserwować trendów w tym zakresie. Są to: dążenie do naturalności i autentyczności, poszukiwanie smaków dzieciństwa, eksponowanie bieli w przekazie reklamowym, indywidualizacja i konsumpcja w biegu, poszukiwanie informacji o składzie produktu oraz dążenie do autoekspresji i wyróżnienia.
Rocznik
Numer
Strony
84--86
Opis fizyczny
Twórcy
  • Brand Nature Access Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170616871

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.