PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 5 | 58--60
Tytuł artykułu

Oscypek w Google - na skróty do klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor na przykładzie produktu spożywczego - podsuszanych oscypków poznańskich, pokazuje jak zaplanować i przeprowadzić kampanię reklamową w internecie za pomocą reklam AdWords. Autor wyjaśnia, jak ustalić frazy kluczowe i podzielić je na możliwie małe grupki jednorodne semantycznie oraz radzi jak gospodarować budżetem, zarządzać kampanią w trakcie i optymalizować jej efekty. Zdaniem autora faza optymalizacji kończy się wraz z wykorzystaniem ostatniego grosza na koncie w systemie AdWrords, do tego momentu powinna trwać analiza statystyk.
Rocznik
Numer
Strony
58--60
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Sunrise System Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170628087

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.