PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 11 | 26--29
Tytuł artykułu

Reklama kontekstowa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama kontekstowa daje możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy potencjalnych klientów, gdyż jest ona powiązana tematycznie z treścią strony. W artykule przedstawiono zalety, wady oraz zagrożenia związane ze stosowaniem tego typu reklamy.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • Interia.pl S.A.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170668737

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.