PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 11 | 50--51
Tytuł artykułu

Catman na ścieżce decyzyjnej klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę analizy procesu decyzyjnego konsumenta. Z procesem tym łączy się pojęcie Category management (catman), które oznacza wiedzę i umiejętności z zakresu takiego dopasowania ułożenia asortymentu w miejscu sprzedażny, by w jak największym stopniu odnosił się do ścieżki decyzyjnej klienta końcowego. Catman opiera się na danych empirycznych poddawanych wielowymiarowym analizom statystycznym.
Rocznik
Numer
Strony
50--51
Opis fizyczny
Twórcy
  • Umbrella Marketing Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170722677

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.