PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 11 | 77--80
Tytuł artykułu

Dla małych marek marketing szeptany

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing szeptany może być bardzo skutecznym narzędziem dla małych marek o ograniczonych budżetach. Kluczową kwestią w tym przypadku jest usługa tzw. amplifyingu internetowego, czyli wpisów rekomendacyjnych np. na forach internetowych. W artykule omówiono poszczególne kroki składające się na przeprowadzenie kampanii ampliflyingowej.
Rocznik
Numer
Strony
77--80
Opis fizyczny
Twórcy
  • NuOrder Group, CEO 6ix
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170737862

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.