PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Ubezpieczenia | 121--126
Tytuł artykułu

Rola i zadania aktuariuszy marketingowych w zakładach ubezpieczeń na życie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Stwierdzono, że wobec faktów załamania się rynku ubezpieczeń na życie istnieje pilna potrzeba podniesienia edukacji ubezpieczonych. Wprowadzone ustalenia w ustawie o działalności ubezpieczeniowej występują naprzeciw potrzebom bieżącego informowania ubezpieczonych o stanie zobowiązań zakładów ubezpieczeń na życie swoich klientów. Rolę tę mogą spełniać tylko wysokiej klasy profesjonaliści, czyli aktuariusze marketingowi. W artykule przedstawiono zadanie i miejsce aktuariuszy marketingowych w zakładzie ubezpieczeń na życie.
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Ustawa o działalności ubezpieczeniowej z 22 maja 2003 r., Dz.U. 2003, nr 123.
  • Forum dyskusyjne ubezpieczenia i funduszy emerytalnych. Zjawisko rezygnacji z ubezpieczeń życiowych, Komisja Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, 2004, z. 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170748306

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.