PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 12 | 24--25
Tytuł artykułu

Streetcom : nieopłacone i szczere

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój rynku i zmiany zachodzące w komunikacji marketingowej sprawiają, że marketerzy poszukują nowych kanałów komunikacji i prowadzenia dialogu z rynkiem. Coraz popularniejsze stają się kampanie rekomendacji konsumenckich. W artykule prześledzono efektywność działań marketingu rekomendacji na podstawie kampanii prowadzonej w latach 2009-2010 przez firmę Streetcom dla marki Nic Nac's.
Rocznik
Numer
Strony
24--25
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Streetcom
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170877399

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.