PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 12 | 26--27
Tytuł artykułu

Tetra Pak : sukces bez wsparcia

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono genezę, mechanizm oraz wyniki akcji "Posadź drzewo" firmy Tetra Pak. Jest to przykład kampanii opartej na silnym wykorzystaniu mechanizmów rekomendacyjnych (WOMM) i wirusowej propagacji zaproszeń do uczestnictwa.
Rocznik
Numer
Strony
26--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Opus B
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170881893

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.