PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 12 | 56--59
Tytuł artykułu

Marka w trzecim wymiarze

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ciągu ostatniego dziesięciolecia zaszły olbrzymie zmiany na rynku reklamy. Główną ich przyczyną są dynamicznie postępujące zmiany technologiczne oraz związany z nimi rozwój kanałów komunikacji. W artykule omówiono zagadnienia związane z planowaniem skutecznej kampanii reklamowej z wykorzystaniem różnych typów mediów i kanałów komunikacji.
Rocznik
Numer
Strony
56--59
Opis fizyczny
Twórcy
  • Mindshare Polska
  • Mindshare Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170933802

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.