Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Example of Operation Research Application to Creation of New Tourist Product
Języki publikacji
Abstrakty
Opisano jedną z metod służącą do do wyznaczania czasu optymalnego przedsięwzięcia oraz przedstawiono zastosowanie metody PERT do rozwiązania konkretnego problemu marketingowego.
The PERT method can be applied in various ways. This article shows one example of its applications, to create a new tourist product which is a tour of Tunisia. The course of the process is shown on Graph 1, while the text presents advantages and disadvantages of using the method in this particular case. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
139--148
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: PWN 1994.
- Automatyczne przetwarzanie informacji. Pod red. Z. Hellwig. Warszawa: PWN 1976.
- Dąbrowski P.J.: Ucieczka do przodu. "Businessman Magazine" 1993 nr 12.
- Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & Ska 1994.
- Stoner J., Wagner C.: Kierowanie. Warszawa: PWN 1992.
- Wagner P.: Badania operacyjne. Warszawa: PWE 1980.
- Zarządzanie firmą. Strategor. Warszawa: PWE 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170957251