Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zwrócono uwagę na rolę marketingowe podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem.
Rocznik
Strony
211--217
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- University of Pardubice, Czech Republic
Bibliografia
- Hooley G.B., Jobber D.: Five common factors in top performing industrial firms. Industrial marketing management, 15, 1986, s. 94.
- Kotler P.: Marketing management. Analysis, planning, implementation and control.6.ed. Prentice-Hall, Inc. Englewood Cliffs, New Jersey 1989.
- Mahin W.P.: Business-to-business marketing.Led. Allyn and Bacon. Boston 1991.
- Potts M.: New planning system aims to boost speed and flexibility Washington Post, 30.9.1984, s. K2.
- Ross J.E., Silverblatt R.: Developing the strategic plan. Industrial marketing managrment, 1987, č. 5, s. 104.
- Shanck J.T.: Strategic planning for industrial markets. Industrial marketing management, 1979, c. 11, s. 258 directions for theory and research. "Journal of Marketing", 47, 1983, c. 1, s. 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171134397