PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 726 Polityka przemysłowa a strategie przedsiębiorstw | 211--217
Tytuł artykułu

Bariéry prosazení strategického řizení podniků s marketingovým přístupem do praxe

Warianty tytułu
Języki publikacji
CS
Abstrakty
Zwrócono uwagę na rolę marketingowe podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem.
Twórcy
  • University of Pardubice, Czech Republic
Bibliografia
  • Hooley G.B., Jobber D.: Five common factors in top performing industrial firms. Industrial marketing management, 15, 1986, s. 94.
  • Kotler P.: Marketing management. Analysis, planning, implementation and control.6.ed. Prentice-Hall, Inc. Englewood Cliffs, New Jersey 1989.
  • Mahin W.P.: Business-to-business marketing.Led. Allyn and Bacon. Boston 1991.
  • Potts M.: New planning system aims to boost speed and flexibility Washington Post, 30.9.1984, s. K2.
  • Ross J.E., Silverblatt R.: Developing the strategic plan. Industrial marketing managrment, 1987, č. 5, s. 104.
  • Shanck J.T.: Strategic planning for industrial markets. Industrial marketing management, 1979, c. 11, s. 258 directions for theory and research. "Journal of Marketing", 47, 1983, c. 1, s. 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171134397

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.