PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | Bankowość | 245--255
Tytuł artykułu

Doradztwo bankowe i jego stan w Polsce

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na początku artykułu omówiono czynności informacyjno-doradcze jako integralny element usług banku oraz możliwości zastosowań doradztwa bankowego. Następnie przedstawiono istotę doradztwa bankowego oraz różnice, występujące pomiędzy doradztwem bankowym a konsultingiem. Na koniec zaprezentowano warunki dobrego doradztwa bankowego oraz stan doradztwa w Polsce. Omówiono również doradztwo bankowe w świetle sprawności procesów sprzedażowych w banku.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Beyer H.T., Kundenoriertierte Personalfuehrung im Bankbetrieb, w: H.T. Beyer, L. Schuster, С. Zimmer, Neuere Entwicklungen in Bankbetriebswirtschaftlehre und Praxis, Johann Wolfgang Goethe-Universitaet, Frankfurt am Main 1988.
  • Hagenmueller K.F., Der Bankbetrieb. Aktivgeschaeft und Dienstleistunggeschaefie, Gabler GmbH, Wiesbaden 1976.
  • Korenik D., Korenik S., Podstawy finansów, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  • Metz M., Kundenfreundliches Verhalten als qualitives Instrument des Bankbetriebes, Johann Wolfgang Goethe-Universitaet, Frankfurt am Main 1985.
  • Schmoll A., Kreditkultur. Erfolgsfaktor im Kreditgeschaeft der Banken, Manz-Gabler, Wien 1988.
  • Swoboda U.C., Bankowość detaliczna. Strategie marketingowe i procesy zarządzania, CeDeWu, Warszawa 2000.
  • Zalega K., Czy znasz klienta, "Gazeta Bankowa", 18.10.2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171161855

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.