PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rachunek kosztów odgrywa w dzisiejszych przedsiębiorstwach coraz większą rolę. Szczególną rolę rachunek kosztów pełni w ustalaniu cen - jedynego instrumentu marketingowego, który tworzy przychody. Zwłaszcza w przedsiębiorstwach amerykańskich wiele metod ustalania cen bazuje na dokładnej analizie kosztów. Są to np.: metoda narzutu na koszty, metoda docelowej stopy zwrotu od kapitału, metoda marży na pokrycie. Sądzę, że bogate doświadczenia przedsiębiorstwa amerykańskich w tym kierunku nie powinny pozostać obojętne dla polskich przedsiębiorstw. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Aldag R.J., Stearns T.M.: Management. South-Western Publishing Co., Cincinnati 1987.
  • Bovee C.L., Thill J.V., Marketing. Mcgraw-Hill, Inc 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171186911

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.