Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wyjaśniono istotę marketingu bezpośredniego oraz opisano narzędzia marketingowe stosowane w Internecie. Szczególną uwagę zwrócono bazy danych klientów oraz na kierunki rozwoju internetowych narzędzi marketingu bezpośredniego.
Rocznik
Strony
255--262
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Mikrokom-Soft Sp. z o. o.
Bibliografia
- Jacek O.: Marketing bezpośredni; wyd. 1 Businessman Book 1994.
- Szuman M., Dobski P.: Marketing bezpośredni, Infor 1997, str 14.
- Dziuba D.T.: Toward Electronization of the Economic Market, Global Trends and Polish Experience, Economic Discussion Papers No. 22 University of Warsaw 1996.
- Katzenstein H., Sachs W.: Direct marketing, Charks E. Mervill Publishing Co. 1986.
- Iconocast - Interactive Messaging, http://www.mediacentral.com/Magazines/mediaCentral/Columns/Tchong/19971219.htm.
- NetProfit Magazine Daily, http://www.netprofit-mag.com.
- Adding Product Value Through Information, http://www.duke.edu/~mccann/infovalu.htm.
- Yoshitake D.: PointCast updates push, http://www.news.eom/News/Item/0,4,19735,00.htm.
- Wilson R.: Multipied Marketing on the Web, http://www.wilsonweb.com/articles/multiplied.htm.
- Levey R.: What's Your Data IQ?, http://www.mediacentral.eom/Magazines/Direct/9802/l99802010102.htm.
- Strykowski S.: Eksploracja danych, "Informatyka" nr 10/1996.
- http://www.aptex.com.
- http://www.mltol.com/knowledge/4prin.html.
- http://www.kumhyang.com/'company/75/en/html/e_222_product.html.
- Retail Decision Support Solution, Sequent Computer Systems, Inc, http://www.sequent.com.
- http://www.etrust.org/webpublishers/studies_BCG.htm.
- Marketing Tools, Oct. 1997, "The Cookie Crumbles", http://www.Marketingtools.com/publications/mt/97_mt/9710_mt/mt97108.htm.
- Smith J.H.: WhoOwns Personal Data?, Beyond Computing, Nov/Dec. 1997 vol 6, No 9.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171187207