Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówienie zagadnienie prognozowania sprzedaży w przedsiębiorstwie.
Rocznik
Strony
111--119
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Barnett F.W.: So werden Prognosen besser. "Harvard Manager" nr 2, 1989, s. 113-119.
- Bennett P.D., Lamm R.P., Fry R.A.: Marketing. McGraw-Hill Book Company New York 1988.
- Cohen W.A.: The Practice of Marketing Management. Analysis, Planning, and Implementation. Macmillan Publishing Company, New York 1991.
- Comer J.M.: Sales Management. Needham Heights. Allyn and Bacon 1991.
- Dittmaim P.: Metody prognozowania sprzedaży w przedsiębiorstwie. Wyd. AE, Wrocław 1997.
- Green P.E., Tull D.S., Albaum G.: Research for Marketing Decisions. Englewood Cliffs: Prentice-Hall, 1988.
- Harper M.: A New Profession to Aid Management. "Journal of Marketing" nr 1, 1961, s. 1-3.
- Holden K., Peel D.A., Thompson J.L.: Economic Forecasting: an Introduction. Cambridge University Press, Cambridge 1990.
- Hüttner M., Bednarzik U.: Selektion und Kombination von Prognoseverfahren - Das System AUTOPROG. "Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung" nr 1, 1990, s. 103-115.
- Lawrence M.J., Edmundson R.H., O'Conner M.J.: The accuracy of combining judgmental and statistical forecasts. "Management Science" nr 32, 1986, s. 1521-1532.
- Levin R.I., Rubin D.S., Stinson J.P., Gardner E.S.: Quantitative Approaches to Management. McGraw-Hill Book Company, New York 1989.
- Mahmoud E.: Accuracy in Forecasting: A Survey. "Journal of Forecasting" nr 3, 1984 s. 141.
- Makridakis S., Wheelwright S. C.: Forecasting Methods for Management. J. Wiley, New York 1989.
- Pluta W.: Uwzględnianie ryzyka w planowaniu finansowym. Materiały Ogólnopolskiego Forum Ekonomicznego: "Współczesne metody analizy i diagnostyki ekonomicznej". Wrocław, maj 1997.
- Reiner M., Wessner K., Wimmer F.: Strategische Prognose von Markt- und Absatzentwicklungen durch kombinierten Einsatz quantitativer und qualitativer Verfahren. "Jahrabuch der Absaatz- und Verbrauchsforschung" nr 1, 1991, s. 71-87.
- Schnaars S.P.: An Evaluation of Rules for Selecting an Extrapolation Model on Yearly Sales Forecasts. "Interfaces", Nov-Dec., 1986, s. 100-107.
- Sewall M.A.: Relative Information Contributions of Consumer Purchase Intentions and Management Judgment as Explanators of Sales. "Journal of Marketing Research" nr 18, 1981, s. 249-253.
- Tull D.S., Hawkins D.I.: Marketing Research. Measurement and Method. Macmillan Publishing Company, New York 1987.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188129