PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 3 | 12--14
Tytuł artykułu

Od przyjaźni do sprzedaży

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy strategii komunikowania marek w mediach społecznościowych. Zdaniem autora, aby taka strategia była skuteczna, konieczne jest spełnienie pięciu warunków: i) stworzenie angażującego powodu do znajomości i wspólnego spędzania czasu, ii) marka jako żywy i zaangażowany uczestnik społeczności, iii) poznanie labiryntu punktów styku z użytkownikami z poszanowaniem ich zwyczajów, iv) przyzwoite, szczere i otwarte zachowanie marki w sieci oraz v) optymalizacja na żywo, mierzenie efektów. Autor podaje przykłady dobrych praktyk i pomysłów wcielających te postulaty w życie.
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
  • Heureka
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188529

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.