PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 3 | 42--45
Tytuł artykułu

Koszyk pełen - zakupy anulowane

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nie istnieje żadna sekretna formuła na ocenę i analizę powodów rezygnacji z zakupów w sklepie internetowym. W większości przypadków analiza wynika ze spostrzeżeń, jakie czynimy na poziomie danych ilościowych gromadzonych przez system statystyczny, np. Google Analytics. Wtedy identyfikujemy w naszym procesie wąskie gardła, czyli kroki, z którymi konsumenci sobie nie radzą i odchodzą. Samo rozpoznanie tych barier jest jednak wyłącznie połowicznym sukcesem. Powinniśmy też pozyskać opinie użytkowników oraz zdefiniować konkretne przeszkody, które spowodowały ich rezygnację z zakupu w naszym sklepie. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
42--45
Opis fizyczny
Twórcy
  • opiniac.com
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171188999

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.