PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 3 | 52--55
Tytuł artykułu

FireFly: męskie zabawki w kolektywie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka opisuje koncepcję i realizację kampanii mającej promować nowy sklep internetowy meskiezabawki.com, dedykowany mężczyznom. Jej twórcy postawili na Facebooka – był to jedyny kanał dotarcia do grupy docelowej. Zdaniem autorki siła serwisu polega na tym, że treści handlowe nie stanowią większości, publikowane są tam również treści lifestyle’owe i humorystyczne. Nie są one bezpośrednio powiązane ze sprzedawanym towarem, ale pozostają w klimacie męskiej zabawy.
Rocznik
Numer
Strony
52--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • FireFly Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171189029

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.