PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 10 | 12--14
Tytuł artykułu

Walka rozsądku z nadmiarem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jak sprawić aby konsumenci dodali daną markę do swojej listy zakupowej? Trzeba zaoferować im dokładnie to czego pragną. A oczekują nowych pomysłów i inspiracji, zmniejszenia ich wysiłków związanych z wyborem i poszukiwaniem produktów oraz jak najwyższej jakości za jak najniższą cenę. Nawet jeśli w komunikacji poprzez media masowe uda się ich przekonać, że dana marka może to wszystko zaoferować, to jeszcze nie znaczy, że właśnie jej produkty zostaną wybrane. Ponieważ ostateczna decyzja zostanie podjęta w miejscu dokonywania zakupu. Dlatego firmy na całym świecie coraz więcej inwestują w shopper marketing.
Rocznik
Numer
Strony
12--14
Opis fizyczny
Twórcy
  • Young & Rubicam Brands
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171189273

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.