Warianty tytułu
Teaching Methodology in Accountancy in the Light of Inconstant Law
Języki publikacji
Abstrakty
Celem nauczania rachunkowości w szkołach ekonomicznych typu uniwersyteckiego jest wpojenie filozofii rachunkowości w takim zakresie, aby absolwent potrafił zrozumieć aktualne przepisy prawa, w ich świetle zinterpretować zdarzenie gospodarcze, określając szeroko pojęte skutki, jakie to zdarzenie wywoła w podmiocie. Opracowanie jest efektem wieloletniego dydaktycznego doświadczenia autora, a wnioski, sugestie i propozycje mogą być przydatne w doskonaleniu nauczania rachunkowości. (fragment tekstu)
The various didactic methods in a professor's arsenal must support the goal of teaching. Accompanying this process is the dilemma of lesson content and the ways of teaching. The article presents a method of teaching the philosophy of accountancy applied by the author and reflections on ways of making lectures engaging. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
180--184
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- Asenko J. [1933], Analiza bilansów i nauka o nich, Polski Związek Zawodowy Buchalterów-Rzeczoznawców, Buchalterów-Bilansistów i ich Pomocników w Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa 1933 r., Kursy wyższej rachunkowości dla buchalterów, wykład l i 2, drukowano p/g stenogramu jako rękopis.
- Tomanek F. [1933], Zarys metodyki nauczania rachunkowości podwójnej, stenograficzne streszczenie 8 wykładów wygłoszonych na Kursach Wyższej Rachunkowości dla buchalterów w Warszawie, Polski Związek Zawodowy Buchalterów-Rzeczoznawców, Buchalterów-Bilansistów i ich Pomocników w Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171191115