Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Prospects of Internal Relations in Europe on the Basic of the European Communication Monitor Research.
Języki publikacji
Abstrakty
Komunikowanie wewnętrzne jest podstawą działań typu public relations. Najnowsze wyniki badań programu badawczego Europejski Monitor Komunikowania, pokazuje że rola marketingu wewnętrznego będzie rosła. Autorzy artykułu prezentują wyniki badań, a na podstawie ich analizy stawiają hipotezy na temat zmniejszających się proporcji w ocenie istotniści poszczególnych obszarów public relations. Według badanych praktyków komunikowania i public relations komunikoanie wewnętrzne znajdzie się w ciągu trzech najbliższych lat w czołówce najważniejszych obszarów komunikowania.(fragment tekstu)
While internal relations are the foundation of public relations activities, literature on public relations tends to marginalize issues related to internal communication. However, this approach is bound to change. The results of the research programme European Communication Monitor conducted for 3 years on a sample of over 1500 communication practitioners from 16 European countries shows that the role of internal relations will be growing. The authors of the materials present the results of the research, analyse them and pose hypotheses on the changing proportions in evaluating the importance of specific areas of Public Relations.
Rocznik
Numer
Strony
147--153
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
autor
- Uniwersytet w Amsterdamie, Holandia
autor
- Uniwersytet w Lipsku, Niemcy
Bibliografia
- Cenker E., Public relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2000.
- Rozwadowska B., Public relations - teoria, praktyka, perspektywy. Studio EMKA, Warszawa 2002.
- Seitel F.P., Public Relations w praktyce, wyd. 8, Felberg SJA, Warszawa 2003.
- Szymańska A., Public relations w systemach zintegrowanej komunikacji marketingowej, UNIMEX, Wrocław 2004.
- Wilcox D.L, Cameron G.T., Public Relations - Strategies and Tactics, wyd. 9, Wydawnictwo Person/Allyn and Bacon, New York 2008.
- Wojcik K., Public relations, wiarygodny dialog z otoczeniem, wyd. 2, Placet, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171191825