PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 10 | z. 4 | 480--485
Tytuł artykułu

Koszty produkcji i ceny sprzedaży jako element konkurencyjności przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Production Costs and Selling Prices as Components of Companies Competitiveness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu skupiono się na analizie rachunku kosztów i zasadach ustalania cen sprzedaży w przedsiębiorstwach przetwarzających mleko. Przedstawiono zasady obliczania kosztów produkcji oraz zamieszczono informacje o produktach, które przynoszą w przedsiębiorstwie zyski i straty. Ceny ustalane są na podstawie informacji o kosztach produkcji i na podstawie informacji o cenach produktów podobnych znajdujących się na rynku. (abstrakt oryginalny)
EN
The main point of this work is to present the analysis of cost account and rules of setting selling prices in milk processing companies. The rules of setting selling prices and information about products that bring profits and losses in companies are presented in this work. The setting of selling prices is based on information about costs of production and prices of similar products that already are on the market. (original abstract)
Rocznik
Tom
10
Numer
Strony
480--485
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Bibliografia
  • Drury C. 2002: Rachunek kosztów. PWN, Warszawa, 38.
  • Jarugowa A. 1998: Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza. Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Warszawa, 28.
  • Sobańska I. 2001: Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza. Wydawnictwo CH. Beck, Warszawa, 78.
  • Sojak S. 2003: Rachunkowość zarządcza. TNOiK, Toruń, 32.
  • Wyszkowska Z. 2001 : Przetwórczość mleczarska w rozwoju agrobiznesu. Akademia Rolnicza, Szczecin, 311-316.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171192729

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.