PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 95--107
Tytuł artykułu

Dziennikarska ocena informacji prasowych jako narzędzia media relations

Autorzy
Warianty tytułu
Journalists´ Evaluation of Press Releases as a Media Relations Tool.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pomimo znaczących zmian w funkcjonowaniu mediów w ostatnich latach, w dalszym ciągu jednym najbardziej skutecznych narzędzi jakie mają w swojej dyspozycji specjaliści agencji public relations , są informacje prasowe. W Polsce jedna z pierwszych ocen jakości informacji prasowych została dokonana poprzez badanie "Dlaczego nie drukują", przeprowadzone w czerwcu 2001 roku przez instytut SMG/KRC w formie wywiadu z 144 polskimi dziennikarzami. Osiem lat później w Katedrze Marketingu UE w Krakowie zostało zrealizowane badanie ankietowe "Dziennikarze a public relations" bazujące w dużej mierze na kwestionariuszu badania "Dlaczego nie drukują" nieznacznie zmodyfikowanym i rozbudowanym . Artykuł przedstawia fragment wyników tego badania dotyczący informacji otrzymywanych przez dziennikarzy od specjalistów i afencji PR. (fragment tekstu)
EN
One of the assets of the Province of Podkarpackie is its extensive offer of regional and traditional products, which in combination with natural attraction and cultural heritage contributes to the attractiveness of the region of Podkarpacie. Extended interviews with 12 manufacturers of traditional products and survey studies conducted among 300 inhab-itants of the province indicate that the promotion of regional and traditional products is still not entirely professional and rather limited. The manufacturers usually communicate with potential customers by participating in fairs, issuing catalogues, leaflets and organis-ing products tasting - television and local press arę not used extensively for this purpose. These campaigns reach only every third potential consumer. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
95--107
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • "Dlaczego nie drukują" - badanie instytutu SMG/KRC, 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194147

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.