Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Od początku lat 90. ubiegłego wieku uniwersytety i uczelnie, także te najlepsze w różny sposób zaczęły odpowiadać na społeczne zapotrzebowanie. Obecnie wiele wyższych szkół proponuje wykształcenie w zakresie public relations w różnej formie. Celem niniejszego opracowania jest zwięzła analiza akademickich propozycji edukacyjnych dla osób, które pragną związać swoją karierę zawodową z PR. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
147--156
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
- W. Budzyński, Public Relations. Zarządzanie reputacją firmy. Warszawa 1997
- R. Cach, Zawodowe i licencjackie, "Forum Akademickie" 2004, nr 6, czerwiec
- B. Rozwadowska, Public Relations. Teoria, praktyka, perspektywy. Warszawa 2002
- K. Wojcik, Public Relations od A do Z. T. I-II. Warszawa 2002
- www.spiz.ae.krakow.pl
- www.wsb-nlu.edu.pl
- www.wst.krakow.pl
- www.wste.edu.pl
- www.uj.edu.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194487