Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Szkoła podstawowa jako organizacja non profit musi spełniać społeczną misję albo inaczej mówiąc, zaspokajać społecznie istotne potrzeby. Misję tę można skutecznie realizować dzięki współpracy ze społecznością rodziców i dzieci i poznaniu ich potrzeb. Poznanie oczekiwań społecznych wobec publicznej jednostki oświatowej powinno iść w parze z ich włączaniem w misją szkoły. Zapewnienie harmonijnej współpracy nauczycieli z rodzicami i uczniami, tworzącej atmosferę szkoły, umożliwia wykorzystanie marketingu relacji. Szkoła powinna tworzyć wartość dla klienta, ale również z klientem (dziećmi i ich rodzicami). Prowadzi to do sytuacji, w której dzieci i ich rodzice stają się nie tylko zwolennikami, ale i rzecznikami szkoły, co ma ogromny wpływ na wizerunek szkoły. Trzeba oczywiście pamiętać, że bez wysokiego poziomu nauczania trudno mówić o dobrym wizerunku szkoły, ale obok nauczania istnieje cała sfera działań public relations do wykorzystania dla poprawy i utrzymania wizerunku. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
178--189
Opis fizyczny
Twórcy
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu
Bibliografia
- R. Furtak, Marketing partnerski na rynku usług. Warszawa 2003
- Marketing usług. Red. A. Styś. Wrocław 1996
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194491