PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 136 | 297--307
Tytuł artykułu

Proces planowania komunikacji marketingowej miasta na przykładzie Tychów

Warianty tytułu
Planning Process of City Marketing Communication Tychy Case.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Organizacja procesu planowania komunikacji marketingowej z mieście według założęń modelu alternatywnego daje szanse na wykorzystanie zróżnicowanych zasobów wewnetrznych (samego nadawcy) i zewnętrznych (w tym odbiorców produktu miejskiego) oraz podnosi możliwości skutecznego wdrożenia strategii promocji. (fragment tekstu)
EN
The paper presents city marketing communication planning process (which is an equivalent of promotion). The alternative planning model, based on the method "mid-dle-top-down", is described as effective tool for place marketing planning. Description of communication planning process in the city of Tychy is the practical illustration for the theoretical assumptions of the paper. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
297--307
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
  • Urząd Miasta Tychy
Bibliografia
  • Burska A., Kauf S., Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2007.
  • Czornik M., Promocja miasta, wyd. 3, Wydawnictwo AE w Katowice, Katowice 2005.
  • Fill Ch., Marketing Communications: Contexts, Contents and Strategies, Prentice Hall Europe, 1999.
  • Florek M., Podstawy marketingu terytorialnego, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2007.
  • Giles W.D., Making Strategy Work, Long Rangę Planning 1991, nr 3.
  • Glińska E., Florek M., Kowalewska A., Wizerunek miasta: od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009.
  • Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Kowalska M., Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2007.
  • Mynarski S., Marketing jako system komunikacji, w: Handel i marketing, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 1992.
  • Pickton D., Broderick A., Integrated Marketing Communications, Prentice Hali, 2001.
  • Piercy N., Marketing. Strategiczna reorientacja firmy, Wydawnictwo Felberg, Warszawa 2003.
  • Tópfer A., Mann A., Kommunikation als Erfolgsfaktor im Marketing fur Stadte und Regionen.
  • Wiktor J.W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  • Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody, red. R. Krupski, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 1999.
  • Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, red. K. Perechuda, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194509

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.