Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rozważania tu prowadzone dotyczą sytuacji, kiedy rola i zadania ze sfery public relations stają się nieodzownym mechanizmem w radzeniu sobie z sytuacjami kryzysowymi w przedsiębiorstwach. W ostatnim dziesięcioleciu, w okresie przekształceń gospodarczych, znacznie wzrosło zainteresowanie sposobami umiejętnego radzenia sobie z tego typu problemami. Swoistą cechą sytuacji wypadkowych, katastrofalnych, destabilizujących jest to, że pojawiają się nagle i rozszerzają się w postępie geometrycznym. Przezorność i odpowiednio przygotowana strategia na wypadek sytuacji kryzysowych traktowanych wieloaspektowo wymusza wykorzystywanie przez przedsiębiorstwa narzędzi informacyjnych, co pozwala na uaktywnienie węzłowych działań w radzeniu sobie z nagłymi przypadkami. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
245--256
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
- S. Balck, Public Relations. Warszawa 1999
- B. Bjerke, Kultura a style przewodzenia. Kraków 2004
- L. Haber, Formowanie się społeczności informacyjnej na przykładzie. Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Tekst-Graf, Kraków 2003
- J. Krawulski, Public relations. (Wybrane zagadnienia). Poznań 2000
- M. Mamak-Zdanecka, Wybrane aspekty sytuacji zawodowej inżynierów w warunkach e-gospodarki. W: Formowanie się społeczności informacyjnej na przykładzie. Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Tekst-Graf, Kraków 2003
- B. Rozwadowska, Public Relations. Teoria, praktyka, perspektywy, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa. 2002
- W. Takuska-Mróz, Zalety i wady komunikacji sieciowej w opinii inżynierów. W: Formowanie się społeczności informacyjnej na przykładzie. Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Tekst-Graf, Kraków 2003
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171194529