PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2 | 12--16
Tytuł artykułu

Jak śmierć ożywia marketing

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Trudno jednoznacznie stwierdzić, co decyduje o marketingowej skuteczności śmierci. Niewątpliwie jednak śmierć posiada marketingową moc, wartą wykorzystania w różnorodnych technikach promocyjnych i sprzedażowych. Próżno szukać odpowiedzi na pytanie, gdzie kończy się muzyka, a zaczyna marketing. Business is business. Tam, gdzie zaczyna się marketing, kończy się pojmowanie śmierci jako tematu tabu. Po prostu, show must go on. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
12--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195405

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.