PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 2 | 84--86
Tytuł artykułu

Rozstania i powroty generujące sprzedaż

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
E-mail marketing można wykorzystywać przy okazji działań remarketingowych. Średni wskaźnik wzrostu z każdej zainwestowanej złotówki w ten kanał marketingowy w 2011 roku wyniósł 40,5 zł. Jak go maksymalizować? W praktyce będzie się to sprowadzało do minimalizowania efektów porzuconych koszyków podczas odwiedzin naszego e-sklepu. (...) W wielu artykułach o remarketingu można znaleźć zalecenia o wysyłaniu 2, 3 lub więcej e-maili do osób, które porzuciły koszyk w ciągu 3 dni od tego zdarzenia. Nie zgadzam się z tą metodą. Pamiętajmy, że w każdym e-mailu wysyłanym w Polsce powinien znajdować się link do wypisania z subskrypcji, który w łatwy sposób pozwala na zrezygnowanie z danego newslettera. Zgodnie z badaniami eMarketera 60 proc. osób, które rezygnują z subskrypcji newslettera, robi to tylko dlatego, że dostają zbyt często e-maile od danego nadawcy. Dlatego tak ważne jest, aby w działaniach remarketingowych z użyciem e-mail marketingu nie zasypywać skrzynek naszych odbiorców wiadomościami, które potraktują jako spam. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
84--86
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • FreshMail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195489

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.