Czasopismo
2009
|
4 Współczesne przedsiębiorstwo : zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu
|
51--61
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Features of Small Enetrprise Social Responsibility in Crisis Age
Języki publikacji
Abstrakty
Opracowanie zasadniczo koncentruje się na identyfikacji cech społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa, a także przedstawieniu istoty koncepcji społecznej odpowiedzialności oraz jej obszarów w praktyce funkcjonowania małego przedsiębiorstwa. Rozważania mają charakter teoretyczno-empiryczny. (abstrakt oryginalny)
The article concentrates on identification of features of small enterprise social responsibility and presentation essence of social responsibility conception, also social responsibility dimensions in practice of small enterprise activity. Considerations are theoretical and practical. (original abstract)
Rocznik
Strony
51--61
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- Adamczyk J. (2009), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, Teoria i praktyka, PWE, Warszawa.
- Nakonieczna J. (2008), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych, Difin, Warszawa.
- Rybak M. (2004), Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa.
- Sokołowska A. (2005), Zarządzanie kapitałem intelektualnym w małym przedsiębiorstwie, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych i Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Sułek M., Świniarski J. (2001), Etyka jako filozofia dobrego działania zawodowego, Dom Wyd. Bellona, Warszawa.
- Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R., Jr. (1997), Kierowanie, PWE, Warszawa.
- Zbiegień-Maciąg L.(1991), Etyka w zarządzaniu, PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171195819