PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 3 | 68--70
Tytuł artykułu

Marki własne - praktyka polska

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dla wiodących sieci dyskontów marki własne stanowią trzon oferty, dla którego najważniejsze marki producenckie stanowią jedynie uzupełnienie. Oznacza to, że w danej kategorii mamy jedną markę producencką - dobrze znaną, chociażby z telewizji, i wysoko ocenianą przez klientów, a na jej tle kilka marek własnych, zróżnicowanych pod względem jakości postrzeganej i ceny. Oczekujemy od klientów, że kupią którąś z marek własnych, ale dajemy im też markę producencką, aby nie zrazić tych, którzy private labels omijają. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
68--70
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197359

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.