Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Istnienie wspólnego rynku ułatwia porównanie poziomu jakości usług świadczonych przez różne podmioty. Skutkiem tego jest m.in. wzrost wymagań klientów, którzy oczekują, że usługi będą oferowane na poziomie najlepszych operatorów działających na wspólnym rynku. Oczekiwania są tym bardziej uzasadnione, że w ramach Unii liberalizacja i deregulacja objęły takie dziedziny, jak telekomunikacja czy transport. Stało się to naturalnym impulsem do wzrostu konkurencji. Co więcej, logistyka staje się stopniowo obszarem działalności poddawanym coraz większej standaryzacji obsługi klientów. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
225--233
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
- The Lisbon Review 2004, An Assessment of Policies and Reforms in Europe. World Economic Forum, Genewa 2004
- D. O'Sullivan, Logistics in Europe - the vision and the reality, "Logistics Information Management", 1997, Nr 1. 34
- Rocznik Statystyczny GUS, www.mi.gov.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171197527