Warianty tytułu
Modern Instruments of the Customer Relationship Management Based on CRM Software of the Capital Group Comarch S.A.
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule poruszono tematykę strategii Customer Relationship Management (CRM), która jest ideą zarządzania relacjami z klientem charakteryzującą się wysokim stopniem indywidualizacji podejścia do nabywcy dóbr i usług, podwyższaniem jego satysfakcji oraz budowaniem lojalności. Szczególną uwagę zwrócono na technologiczną stronę koncepcji CRM, to bowiem właśnie IT staje się platformą stanowiącą jej fundament. Dla ilustracji problematyki posłużono się przykładami narzędzi wspomagających zarządzanie relacjami z klientem oferowanych przez jednego z liderów tego rynku - Comarch S.A. (abstrakt oryginalny)
The article presents the issue of the Customer Relationship Management (CRM), which is an idea of management based on customer relationship and it is characterized by a high level of individualization of approach towards a purchaser of goods and services, increasing his satisfaction and creating loyalty. In particular, the Authors concentrated on a technological side of CRM conception since IT becomes a platform constituting its foundation. In order to illustrate the CRM conception, the Authors presented the example of instruments supporting the Customer Relationship Management offered by one of the leaders of the market - Comarch S.A. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--47
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Podlaska w Siedlcach
autor
- Akademia Podlaska w Siedlcach
Bibliografia
- Capiga M., 2005. Kapitał klienta banku. Wybrane aspekty zarządzania i oceny, Twigger, Warszawa.
- Domańska-Szaruga B., 2009. Kapitał relacji jako źródło wartości przedsiębiorstwa, [w:] Domańska-Szaruga B. (red.), Budowanie relacji z klientem, Studio EMKA, Warszawa.
- Kaczmarak-Kurczak R, 2008. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny, [w:] Jemieniak D., Koźmiński A. (red.), Zarządzanie wiedzą, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.
- Lotko A., 2006. Zarządzanie relacjami z klientem Strategie i systemy, Zakład Poligraficzny Politechniki Radomskiej im. K. Pułaskiego, Radom.
- Mazur A., Jaworska K., Mazur D., 2001. CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, Wydawnictwo MADAR, Zabrze.
- Mazur A., Mazur D., 2004. Jak wdrożyć CRM w małej i średniej firmie?, Wydawnictwo MADAR, Zabrze.
- Stachowicz-Stanuch A., Stanuch M., 2007. CRM. Przewodnik dla wdrażających, Wydawnictwo PLACET, Warszawa.
- Storbacka K., Lehtinen J., 2001. Sztuka budowania trwałych związków z klientami. CRM, ABC, Kraków.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171198161