PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 3 | 34--42
Tytuł artykułu

Strategie rozwoju sklepów internetowych

Warianty tytułu
Strategies of Development of Internet Shops
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce branża e-commerce jest w końcu fazy wzrostu. Świadczy o tym zwiększająca się wartość zakupów w Internecie oraz rosnąca liczba sklepów czy aktywnych internautów. Za kilka lat można się spodziewać stabilizacji i osiągnięcia przez branżę fazy dojrzałości. Oznacza to, że dojdzie do intensywnej walki konkurencyjnej zarówno między sprzedawcami on-line, jak i między handlem tradycyjnym a handlem internetowym. Z tego względu istotne wydaje się omówienie skutecznych strategii rozwoju sprzedawców internetowych. (fragment tekstu)
EN
E-commerce becomes a more and more important sales channel in the market, hence, more and more important becomes the problem of what strategy for activity should choose Internet sellers. One may single out the two most important: to extend the scale of activities and to build relations with customers. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--42
Opis fizyczny
Twórcy
  • Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Bibliografia
  • C.A. Fahy, Internet versus Traditional Retailing: An Adress Model Approach, "Journal of Economics & Business" 2006, No 58, s. 241.
  • J. Fuller, G. Jawecki, H. Muhlbacher, Innovation Creation by On-line Basketball Communities, "Journal of Business Research" 2007, No 60.
  • Innovation and Knowledge Creation Through Leadership-based Strategic Community. Case Study on High-tech Company in Japan, "Technovation" 2007, No 27.
  • P. Jarusz, M. Smaga, M. Engelmann, Ł. Latus, E. Prałat, G. Chodak, A. Kwaśniewski, Raport e-handel Polska 2009, www.sklepy24.pl, 28.06.2010, s. 14.
  • W. Hong, K. Zhu, Migrating to Internet-based E-commerce: Factors Affecting E-commerce Adoption and Migration at the Firm Level, "Information & Management" 2006, No 43, s. 216.
  • R.F. Lusch, S.L. Vargo, M. O'Brien, Competing Through Service. Insights from Service-Dominant Logic, "Journal of Retailing" 2007, No 1.
  • L. Motiwalla, M. Riaz Khan, S. Xu, An Intra- and Inter-industry Analysis of E-business Effectiveness, "Information & Management" 2005, No 42, s. 652.
  • M.E. Porter, Strategy and the Internet, "Harvard Business Review" 2001, No 3, s. 65.
  • C.K. Prahalad, V. Ramaswamy, Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005, s. 151.
  • J. Song, F.M. Zahedi, Internet Market Strategies: Antecedents and Implications, "Information & Management" 2006, No 43, s. 224.
  • Tesco Annual Review and Summary Financial Statement 2010, tesco.com, 1.07.2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171199715

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.