PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 129 | 21--26
Tytuł artykułu

Styl formowania celów strategicznych w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowym zamierzeniem niniejszego opracowania jest zaprezentowanie schematu analitycznego pozwalającego na identyfikację stylu formowania celów strategicznych przedsiębiorstwa, a potem przedstawienie wyników badania empirycznego w tej dziedzinie. Opracowanie składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza ma studialny charakter i zmierza do zaproponowania koncepcji identyfikacji stylów formowania celów strategicznych przedsiębiorstw, druga - charakter empiryczny i jest krótkim raportem z badań implementujących zaproponowaną koncepcję. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
21--26
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • K. Obłój, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, w: Krytyczna teoria organizacji. Zeszyt l, Wydawnictwo WSPiZ, Warszawa 1997, s. 76.
  • M. Hatch, Teoria organizacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, s. 56.
  • G. Hammel, C.K. Prahalad, Przewaga konkurencyjna jutra, Business Press, Warszawa 1999, s. 6
  • M. Marchesnay, Zarządzanie strategiczne, Poltext, Warszawa 1994, s. 31-34.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171199855

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.