PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 129 | 79--85
Tytuł artykułu

Znaczenie marki miasta w kreowaniu i komunikowaniu wartości dla klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Miasta, podobnie jak przedsiębiorstwa, podlegają prawom obowiązującym na rynku, muszą ze sobą konkurować, żeby przyciągnąć i utrzymać inwestorów, turystów i mieszkańców. Z drugiej strony, miasta kształtowane są przez takie wartości jak położenie geograficzne, uwarunkowania historyczne, warunki przyrodnicze, dziedzictwo kulturowe, oferowane produkty, które to elementy tworzą obraz danego miasta, jego wizerunek. Te przesłanki, a także chęć podkreślenia unikalności i wyjątkowości oraz konieczność dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb nabywców, rodzą potrzebę tworzenia przez miasta własnych, silnych marek. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
79--85
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
  • Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 626.
  • A. Łuczak, Wizerunek miasta, "Samorząd Terytorialny" 2001, nr 1-2, s. 83.
  • Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing, s. 520-521.
  • M. Szymura-Tyc, Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Prace Naukowe AE im. K. Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2005, s. 75.
  • I. Rutkowski, Marketingowe koncepcje wartości, "Marketing i Rynek" 2006, nr 2, s. 4-5.
  • M. Christoper, H. Peck, Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa 2005, s. 55.
  • J. Brock Smith, M. Colgate, Customer Value Creation: A Practical Framework, "Journal of Marketing Iheory and Practice" 2007, Winter za: J. Sawicki, Tworzenie wartości dla klienta - praktyczna koncepcja ramowa, "Marketing i Rynek" 2008, nr 8, s. 40.
  • M. Szymura-Tyc, Marketing, s. 76-77.
  • J. Bazarnik, Znaczenie systemów informatycznych w tworzeniu wartości dla klienta, w: Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa, red. A. Czubała, Wydawnictwo AE w Krakowie, Wydział Zarządzania, Kraków 2006, s. 416.
  • Szerzej na ten temat M. Szymura-Tyc, Marketing, s. 80-83.
  • M. Szymura-Tyc, Marketing, s. 144-145.
  • Tamże, s. 158.
  • A. Łuczak, Istota tożsamości miasta, "Samorząd Terytorialny" 2000, nr 10, s. 47
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171200177

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.