Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule określono, które z nowoczesnych technik i metod zarządzania powinny być wykorzystywane w przedsiębiorstwach, aby osiągały one wysoką ocenę od partnerów i odbiorców. Omówiono takie metody i techniki jak: outsourcing, kaizen, kulturę sprzyjającą uczeniu się oraz technologie zintegrowane komputerowo.
Rocznik
Numer
Strony
214--222
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- J. Altkorn, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002.
- Bolden, Waterson, Warr, Clegg, Wall, A new taxonomy of modern manufacturing practices, "International Journal of Operations & Production Management" 1997, vol. 17, nr 11.
- Polityka energetyczna Polski do roku 2025.
- S. Rychlicki, J. Siemek, Analiza konkurencyjności gazu względem innych paliw i nośników energii, "Rzeczpospolita", Energia XXII - Ciepło, elektroenergetyka, gaz, 11.04.2000 nr 86 (5556).
- S. Trzcieliński, D. Motała, Zastosowanie współczesnych metod zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora gazowniczego, Szkoła Letnia Zarządzania, Jachranka 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171200645