Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono programowanie neurolingwistyczne (NLP) - jedno z podejść w psychologii, które może być przydatne w motywowaniu pracowników. Przedstawiono zasady i metody NLP, których użycie sprzyja komunikacji, wytyczaniu celów czy wspomaganiu rozwoju. Celem artykułu jest zaprezentowanie sposobów i możliwości wykorzystania NLP w procesie motywowania.
Rocznik
Numer
Strony
243--250
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
- A. Bradbury, NLP. Wpływanie na siebie i innych, Wydawnictwo HELION, Gliwice 2004.
- A. Gick, M. Tarczyńska, Motywowanie pracowników, PWE, Warszawa 1999.
- D. Molden, Zarządzanie z mocą NLP, Wydawnictwo PSB, Kraków 1998.
- J. O'Connor, R. Prior, NLP i skuteczne sprzedawania. Programowanie neurolingwistyczne - droga do sukcesu na nowym rynku, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 2002.
- J. O'Connor. J. Seymour, NLP. Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego, Wyd. Zysk i S-ka, Poznań 1996.
- P. Thomson, Sposoby komunikacji interpersonalnej, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań 1998.
- J. Wicher, Sztuka komunikowania się, RAVI, Łódź 1995.
- A. Widera-Wysoczańska, Kurs praktykancki NLP, Materiały szkoleniowe, Wrocław 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171200781