Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Reframing jest procesem zasadzającym się na konieczności rekonstrukcji dotychczas obowiązujących norm i standardów oraz likwidacji oporu wobec zmian w wyniku przekształcenia sposobów postrzegania działań realizowanych w organizacji. Pojęcie reframingu wywodzi się z psychologicznej teorii neurolingwistycznego programowania, w której to oznacza nadanie nowego znaczenia określonemu zachowaniu. W dosłownym tłumaczeniu pojęcie "to reframe" oznacza "przeramowanie" albo "przystosowanie od nowa". (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
319--326
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- L.G. Bolman, T.E. Deal, Reframing Organizations, John Wiley & Sons, Inc., San Francisco 2003.
- Ch. Hampden-Turner, Creating Corporate Culture: From Discord to Harmony, Addison-Wesley, Reading, Mass. 1992.
- G. Morgan, Imaginization: The Art of Creative Management, Sage, Thousand Oaks 1993.
- F.I. Gouillart, J.N. Kelly, Transforming the Organization, McGraw-Hill, Inc., New York 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171202577