PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 102 | 146--159
Tytuł artykułu

Public Relations in the Marketing Strategy of an Enterprise

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Rocznik
Numer
Strony
146--159
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bennet P.D., Dictionary of marketing terms, AMA, Chicago 1995
  • Choliński A., Relacje marketingu z PR, Marketing w Praktyce 2004, no. 3
  • Cutlip S.C., Center A.H., Broom G.M., Effective public relations, Pearson International Edition, Prentice Hall, New Jersey 2006
  • Grzenkowska M., Mruk H., Lobbing, in: Komunikowanie się w biznesie, ed. H. Mruk, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2002
  • http://dobrybiznes.info/?module=ExpertArticles&action=ShowArticle&articleId=388&s ectionld=106 (10.03.2007)
  • http://www.bitc.org.uk/resources/case_studies/afe819_hw_danone.html (10.03.2007)
  • http://www.biznespolska.pl/analizy/report.php?reportid=9150&search%5Bperiod%5D=&search%5Bcategoryid%5D=36&search%5BperPage%5D=30 (5.03.2007)
  • http://www.epr.pl/czytelniatrzy.php?id=325&itemcat=1 (1.03.2007)
  • http://www.epr.pl/czytelniatrzy.php?id=40&itemcat=1 (5.03.2007)
  • http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=480(6.10.2007)
  • http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=6133 (10.03.2007)
  • http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=6133(11.03.02007)
  • http://www.prweek.com/us/events/index.cfm?fuseaction=awardDetail&id=23769 (6.10.2007)
  • Michalik M., Mruk H., Relacje z mediami oraz rozgłos, in: Komunikowanie się w marketingu, PWE, Warszawa 2004
  • N. Ofmański, Public relations and lobbying, http://www.marketing-news.pl/theme. php?art=253 (5.03.2007)
  • Pluta E., Public relations - moda czy konieczność? - Teoria i praktyka, Twigger, War szawa 2001
  • Ries A., Ries L., Upadek reklamy i wzlot public relations, PWE, Warszawa 2004
  • Rozwadowska B., Public relations jako element zintegrowanej komunikacji przedsiębiorstwa, in: Komunikowanie się w biznesie, ed. H. Mruk, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2002
  • Rozwadowska B., Public relations. Teoria. Praktyka. Perspektywy, Studio EMKA, Warszawa 2002
  • Wiktor J., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171207579

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.