PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 10 | 49--52
Tytuł artykułu

Moda na e-wybiegu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Social media pozwalają branży modowej na bezpośredni kontakt z odbiorcą - potencjalnym konsumentem, głównie ze względu na możliwość interakcji z marką. Teraz to już nie tylko wiadomość o pro-dukcie/projektancie opublikowana w mediach, ale też możliwość dialogu - oceny, sugestii co do upodobań konsumentów, ich stylu, powodów decyzji zakupowej. Klienci stają się prawdziwymi klientami - dzięki social mediom sami za pomocą komentarzy, ocen mówią marce/projektantowi, co lubią, a czego nie lubią, co im się podoba, co chcą nosić, a czego nie, i przygotowują grunt pod to, jak marka powinna podchodzić nie tylko do codziennej komunikacji, ale też budowania portfolio produktów. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Twórcy
  • Socjomania.pl
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171209499

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.