PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 6 | 140--141
Tytuł artykułu

Jak cię widzą, tak cię piszą...

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nowe, atrakcyjne formy komunikacji pojawiają się wraz z rozwojem nowoczesnych technologii. Ważną rolę w polityce komunikacyjnej odgrywają public relations i sponsoring. W artykule omówiono rolę reklamy w walce o klienta, przedstawiono ją jako jedną z form komunikacji między bankiem a klientem.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
140--141
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Reklamy Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171209657

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.