PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Internacjonalizacja i konkurencyjność współczesnych podmiotów gospodarczych | 65--75
Tytuł artykułu

Standaryzacja procesów biznesowych w korporacyjnych centrach usług wsparcia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono przesłanki i cele standaryzacji procesów. Przedstawiono istotę standaryzacji formy, znaczenie i procedury. Zaprezentowano korzyści biznesowe wynikające ze standaryzacji procesów.
Twórcy
Bibliografia
  • ADP. http://www.adp.pl/case_castorama.cfm
  • Deloitte: Global Shared Services Survey 2007. www.deloitte.com
  • Deloitte, Shared Services Shines in Challenging Times. Insights from Deloitte's 2009 Global Shared Services Survey, www.deloitte.com
  • Kearney A.T.: Global Services Location Index. 2009.
  • Pniewski K.: Od decyzji do implementacji-jak zbudować skuteczną strategią prowadzącą do utworzenia SSC. W: Materiały Konferencyjne Institute for International Research. Warszawa 2005.
  • Sektor SSC/BPO w Polsce. ABSL, Warszawa 2010, wrzesień.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171209733

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.