Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie zarysu koncepcji globalnej piramidy ekonomicznej ze szczególnym uwzględnieniem proponowanych przez autora kierunków działań strategicznych dla przedsiębiorstwa. Wspólnym mianownikiem tych propozycji jest nowe podejście do strategii oparte na tworzenie innowacji. (fragm. tekstu)
Rocznik
Strony
251--261
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Hammond A.L., Kramer W.J., Katz R.S., Tran J.T., Walker C.: The Next 4 Billion. Market Size and Business Strategy at the Base of the Pyramid. World Resources Institute and International Finance Corporation, [b.m.w.] 2007.
- Porter M.E., Kramer M.R.: Filantropia przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej. "Harvard Business Review Polska" wrzesień 2003.
- Prahalad C.K.: The Fortune at the Bottom of the Pyramid. Wharton School Publishing, Philadelphia 2006.
- Prahalad C.K., Hammond A.: Serving the World's Poor Profitably. "Harvard Business Review" September 2002.
- Prahalad C.K., Hart S.L.: The Fortune at the Bottom of the Pyramid. "Strategy+Business" January 2002.
- Remisiewicz M., Kruszewska M.: Szybko, coraz szybciej (rozmowa z C.K. Prahaladem). "Manager Magazin" 2001/2007.
- Http://www. danone.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210439