Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono postępowanie badawcze mające na celu identyfikację przedsiębiorstw stosujących poszczególne podejścia w zarządzaniu strategicznym (planistyczne, pozycjonowania konkurencyjnego, emergentne, zasobowe). Badania przeprowadzono w 240 przedsiębiorstwach województwa wielkopolskiego.
Rocznik
Strony
279--288
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
- Bratnicki M.: Kompetencje przedsiębiorstwa. Od określenia kompetencji do zbudowania strategii. Placet, Warszawa 2000.
- Grant R.M.: Contemporary Strategic Analysis. Blackwell, Oxford 2002.
- Sobczyk M.: Statystyka. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995.
- Http://www.wspiz.edu.pl/resources/szkol-strategii.psf?rid= 18034
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210455