Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł rozważa zasadność uwzględniania czynnika kulturowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem, przytacza różne koncepcje teoretyczne oraz wzmiankuje o podejściu polskich i zagranicznych przedsiębiorstw do tego zagadnienia. (fragm. tekstu)
Rocznik
Strony
371--376
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
- Hampden-Turner C., Trompenaars A.: Siedem kultur kapitalizmu. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
- Hofstede G.: Kultury i organizacje. Zaprogramowanie umysłu. PWE, Warszawa 2000.
- Strategor: Zarządzanie firmą. Strategie. Struktury. Decyzje. Tożsamość. PWE, Warszawa 2001.
- Sułkowski Ł.: Kulturowa zmienność organizacji. PWE, Warszawa 2002.
- Zarządzanie. Teoria i praktyka. Red. A. Koźmiński, W. Piotrowski. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
- Zbiegień-Maciąg L.: Kultura w organizacji. Identyfikacja kultury znanych firm. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
- Http://www.mfiles.ae.krakow.pl
- Http://www.tnoiksgh.org
- Http://www.maciejczak.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210533