Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono definicje jakości, a następnie przedstawiono przykłady przedsiębiorstw usługowych dbających o jakość.
Rocznik
Strony
511--518
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Akao Y.: Quality Function Deployment. Integration Customer Requirements into Product Design. Productivity Press, Portland 1990.
- Juran J.M.: Juran on Leadship of Quality. Free Press-Macmillan, New York 1989.
- Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1996.
- Payne A.: Marketing usług. PWE, Warszawa 1996.
- Światowy G., Pluta-Olearnik M.: Kreowanie lojalności klientów poprzez markę i jakość usług. [w:] Marketing - przełom wieków. Red. K. Mazurek-Łopacińska, A. Styś. AE, Wrocław 2000.
- Wasilewski L.: Rozważania o jakości. Zetom, Warszawa 1998.
- Wasilewski L.: Kaizen. Tajemnica sukcesu Japonii. Zetom, Warszawa 1992.
- Zeithaml V., Bitner M.: Services Marketing. McGraw-Hill, New York 1996.
- Http://www.crowley.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171210577