Warianty tytułu
Internet Marketing in the SME Sector
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł jest kolejną częścią cyklu publikacji dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu w prowadzaniu działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa z sektora MSP. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnień związanych z metodami pozyskiwania przez przedsiębiorców nowych klientów, wykorzystaniu w budowaniu wizerunku witryny firmowej, korzystaniu z programów partnerskich oraz wykorzystaniu narzędzi online do tworzenia kampanii mailingowych. (abstrakt oryginalny)
This paper is a part of a larger series of publications on the effective use of the Internet by SMEs. This particular piece is focused on the means of new client acquisition, the use of corporate websites in corporate image creation, affiliate programs, and the creation of email campaigns using online tools. (original abstract)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- 1. ActiveForms, http:// http://pl.activeforms.com.
- 2. Internet 2K12. Ranking polskich firm internetowych, Internet Standard, http://www.internetstandard.pl.
- 3. Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2012, http://www.audience.gemius.pl.
- 4. WebePartners, http://webepartners.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211461