PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 154 | 128--136
Tytuł artykułu

Zintegrowana komunikacja rynkowa a potrzeby kreowania produktu i marki na rynku żywnościowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Integrated Market Communications as the Aspects of Food Product Development and Brand Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę analizy uwarunkowań procesu kreowania innowacji produkowych i marek w kontekście wykorzystania zaproponowanego wcześniej modelu zintegrowanej komunikacji rynkowej, przeprowadzonej na podstawie własnych badań i doświadczeń rynkowych oraz obserwacji zachowań podmiotów rynkowych w sektorze żywnościowym. (fragment tekstu)
EN
The aim of his study was to present the attempt of formulating assumptions of the integrated market communication process, carried out basing on analysis of experience of enterprises of the food sector and the development of this market. It reąuired describing of such aspects as: the product development and brand, the market communication in their interrelation with reference to the process of passing market announcements down. The adopted denotation required pointing out fundamental features of these phenomena and processes and it let to characterize the market communication relating to the assess-ment of the influence this instruments of the marketing. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
128--136
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Akademia Morska w Gdyni
Bibliografia
  • Dobek-Ostrowska B., 2002, Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław.
  • Fill Ch., 1999, Marketing Communications, Prentice Hall, London.
  • Górska-Warsewieź H., Krajewski K., Świątkowska M., 2008, Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 510, Ekonomiczne Problemy Usług nr 25.
  • Górska-Warsewicz H., Pałaszewska-Reindl T., 2002, Marka na rynku produktów żywnościowych. Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
  • Górska-Warsewicz H., Krajewski K., Świątkowska M., Koncepcja zintegrowanej komunikacji rynkowej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2008, nr 510, Ekonomiczne Problemy Usług nr 25, s. 49-57.
  • Górska-Warsewicz H., Świątkowska M., Krajewski K., 2009, Model zintegrowanej komunikacji rynkowej. Aspekty zarządzania produktem i marką na rynku żywności, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
  • Kall J., 2005, Tożsamość marek należących do sieci detalicznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
  • Kall J., Klęczek R., Sagan A., 2006, Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Kowalski A., 2007, Istota i funkcjonowanie rynku żywnościowego i rolnego, w: Rembisz W., Idzik M. (red.), Rynek rolny w ujęciu funkcjonalnym, WSFiZ, lERiGŻ - PIB, Warszawa.
  • O'Reilly S., Krajewski K., Zsolt C., 2006, Supply Chain Management, MBA in Agri-business, Warsaw Agricultural University, Warsaw.
  • Rydel M., 2004, Zintegrowana komunikacja marketingowa. Nowe podejście -propozycja uporządkowania pojęć, Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica 179, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
  • Sirgy M.J., 1998, Integrated Marketing Communications, Prentice Hall, Upper saddle River, New Jersey.
  • Sojkin B. (red.), 2003, Zarządzanie produktem, PWE, Warszawa.
  • Świątkowska M., Berger S., 2001, Reklama żywności jako narzędzie kształtowania postaw konsumentów i rynku produktów spożywczych, Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
  • Świątkowska M" Górska-Warsewicz H., Krajewski K., 2006, Funkcje opakowania a wizerunek produktu, Przemysł Spożywczy, nr 8.
  • Wiktor J.W., 2003, Promocja, System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211675

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.