PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 154 | 16--164
Tytuł artykułu

Jak cenna jest Coca-Cola,czyli co mierza rankingi wartości marki

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
How Valuable Coca-Cola is? - what is Measured in Brands´ Ratings
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zasadniczym celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie czy rzeczywiście Coca-Cola jest najcenniejszą marką na świecie i co właściwie mierzą rankingi wartości marki. (fragment tekstu)
EN
Brands surround us everywhere. Alike for other resources, they present self value - the one that can be estimated and is more often evaluated. The aim of the article is the at-tempt to answer the question: is Coca-Cola the most valuable brand indeed and what the ratings do measure? Within the article there've been results of three brand value ratings utilized: Best Global Brands 2009 consulting agency Interbrand, BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2009 (2010) research agency Millward Brown Optimor and BrandFinance Global 500 2009 (2010) consulting agency Brand Finance. ((original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
16--164
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Best Global Brands 2009, raport Interbrand, [online], www.interbrand.com, [dostęp: 11.01.2010].
  • Brand Finance Global 500 2009, raport Brand Finance, [online], www.brandfmance.com, [dostęp: 11.01.2010].
  • Brand Finance Global 500 2010, raport Brand Finance, [online], www.brandfinance.com, [dostęp: 10.06.2010].
  • BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2009, raport Millward Brown Optimor, [online], www.millwardbrown.com, [dostęp: 11.01.2010].
  • BrandZ Top 100 MOS! Valuable Global Brands 2010, raport Millward Brown Optimor, [online], www.millwardbrown.com, [dostęp: 10.06.2010].
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., 2002, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa, ISBN: 83-208-1358-1.
  • Matys E., 2009, Marka: metoda na zyski, Portal finansowy GB.pl, 29.10.2009, [online], http://gb.pl/gospodarka/analizy/marka-metoda-na-zyski.html, [dostęp: 10.06.10].
  • Olins W., 2004, W alfy Olins o marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa, ISBN: 83-912630-5-3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171211683

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.